Kan een blauw paars voorhoofd ,oren bij dode ,door iets anders veroorzak worden dan val of gevecht?

heb dode pers.gezien van familie ,en iederen zeg dat hij hart stilstand heb gekregen ,en andere mensen zegen gezien hebben vechten enz.deze man was allen maar blauw paars op zijn voorhoofd en oren de rest was normaal.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind het vervelend om te zeggen, maar je hebt zoveel spelfouten in je tekst dat ik het maar half snap.
Cryofiel
13 jaar geleden
Je moet er inderdaad echt even rustig voor gaan zitten om die tekst te ontcijferen. Maar als je er even de tijd voor neemt, lukt dat wel. Zo te zien is de vraagsteller een buitenlander die nog niet al te lang in Nederland woont. In dat geval doet hij het helemaal niet zo slecht.

Antwoorden (3)

Ja, een man bij de talkshow "Oprah" had zijn eigen medicijn gemaakt.
Er zat teveel ijzer in waardoor hi paars/blauw werd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huh?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat huh?
Er zijn bepaalde (lijken)vlekken die heel normaal zijn en blauwe/paarse vlekken die een andere oorzaak hebben. Sommige vlekken verdwijnen na een paar uur / dagen.
Als je het zeker wilt weten, zul je een autopsie moeten aanvragen/laten uitvoeren. Indien de politie een misdrijf vermoedt, wordt er altijd een autopsie gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lijkvlekken ontstaan doordat het bloed naar het laagste punt stroomt. in theorie zou het dus kunnen dat iemand op zijn buik heeft gelegen(op je zij is al genoeg voor een flink blauwe wang!). let op dat een val of flinke stoot van het voorhoofd voor het overlijden hetzelfde effect heeft.