Zal het ooit mogelijk zijn (of is het al mogelijk) voor een mens om twee gesprekken tegelijkertijd te volgen?

Ik kan niet naar twee filmpjes tegelijk kijken of naar twee gesprekken tegelijkertijd luisteren. Zijn er mensen die dat wel kunnen, komt dat misschien nog of is het gewoon onmogelijk?

[weet geen goede categorie...]

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

ja hoor geen probleem. gewoon kwestie van onthouden wat je hoort. goed concentreren en woorden of zinnen opslaan in je brein. succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanks!

Andere antwoorden (4)

Ja hoor. ik kan 2 gesprekken tegelijk volgen. Kwestie van concentreren en oefenen dat je je concentratie niet o een maar op 2 dingen richt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vroeger altijd een sport om zo veel mogelijk gesprekken van een groep mensen te volgen. Net als meerdere films volgen. Tegenwoordig kost het meer moeite (concentratie en gebrek aan oefening).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kunnen mensen wel degelijk. Het bekenste voorbeeld is bij mensen die DIS of DSNAO hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor dat is mogelijk, mijn man kan tv kijken en een boek lezen, hij verteld naderhand wat hij gezien heeft EN hij vertelt ook wat hij gelezen heeft.