Kunnen led lampjes in de klei?

blijven ze het dan wel doen? het werkt wel. maar hoe lang?
want de klei is vochtig. het is maar 3 volt. het is omdat ik klei taartjes ga maken met led lampjes als versiering.
ik weet eigenlijk ook niet of de klei helemaal droog moet zijn
voor ik het kan verven.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een leuk project!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben binnekort jarig. het is als versiering op tafel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het duurt nog een maand. 21 juni. dan word ik 70
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ha! jazeker. bedankt

Het beste antwoord

De verbindingen van de stroomdraadjes met wat (haar)lak isoleren Pruts....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je een heel klein stukje plastic om de contactjes doet, zak het best gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dus, een beetje isolatie aan de kontakten en de leds blijven jaren branden. De klei is best droog alvorens te schilderen, maar het gaat ook zonder drogen, maar dan gaan de kleuren er wel anders uitzien