Nee.
Het wereldrecord hardlopen staat op : Mannen 43,2 km/uur, vrouwen 37,8 km/uur.
Deze records kunnen mogelijk iets verbeterd worden, maar 200 km/ uur zit er niet in.
6 jaar geleden
Ja en Nee. Een mens kan zonder enige hulp niet deze snelheden bereiken. Als er echter een hulpmiddel zou worden gemaakt die dit wel kan laten gebeuren dan kan men deze snelheden alsnog niet bereiken, onbeschermd. Door de hoge snelheden die worden bereikt komt er een te grote druk op het lichaam te staan. Als deze druk te lang op het lichaam blijft staan kan het bloed kan niet meer door het lichaam worden rondgepompt en de organen stoppen dan uiteindelijk met functioneren.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De problemen die jij schetst zijn alleen van toepassing bij versnelling of afremmen. Ja val je van je object af ( zeg motor ) of rem je hard. Maar hard lopen nee mogelijk met super Blade runners je 80 km zou halen of bij een rechte afdaling op een fiets of ski's nog veel sneller zou makkelijk ( niet door mij :)) haalbaar moeten zijn Maar dat moet je zelf maar googelen wat daar de huidige max speed in is . Indien een object niet versneld of vertraagd merk je niks van de G krachten Alleen de rij wind die progressief toeneemt maar dat is met helm en bril en pak goed te doorstaan
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik schrijf ook dat dit onbeschermd niet mogelijk. Dus met bescherming wel. Misschien heb ik dit
niet duidelijk genoeg vermeld, mijn excuses.
Nee, het kan niet. Zoveel energie kan een mens niet opbrengen. De luchtweerstand wordt bij 200 km al zó groot dat je minimaal honderd PK moet meebrengen om dat te halen. De meeste mensen zijn maar een kwart PK o.i.d.
Dingen als blades kunnen je pas groter maken zodat het makkelijker wordt, maar de luchtweerstand blijft. Ook 80km/u sluit ik absoluut uit!