Waar kan ik kweekbare chlorella en sargassum bestellen.?

Voor PWS onderzoeken wij de groei van algen, hiervoor hebben we kweekbare algen nodig, we kunnen echter niet een plek vinden om deze te bestellen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
hoi,
wij moeten voor ons pws ook algen kweken en we vragen ons af waar je uiteindelijk de algen hebt gekocht.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
We hebben uiteindelijk simpelweg algen uit de sloot gevist en daarna gekeken wat voor soort algen het waren. Voor ons onderzoek bleek het uiteindelijk niet veel uit te maken wat voor soort algen het waren zolang het maar geen draadalgen zouden zijn. Veel succes!

Antwoorden (1)

In Blue city 010 in Rotterdam zit een bedrijfje die algen kweekt. Misschien kunnen zij je op weg helpen.