Waar is kauwgom allemaal goed voor?

HET verhoogd zelfs de concentratie las ik

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Om een steeg in Alkmaar mee te 'decoreren'....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Het is onder andere goed voor de schoonmaker bij de NS.
Zij zijn dagelijks met speciale krabbers bezig om die kauwgom van de stations en perronsvloer te verwijderen.

Zonder die kauwgom dus minder werkgelegenheid.
En dan heb ik het nog niet gehad over de mensen die hun brood verdienen met het maken van kauwgom.

Het is dus zeker ergens goed voor.
Persoonlijk vind ik het troep.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk je werkelijk dat die anders werkloos waren? Of hadden ze misschien wel een beter baan gehad. Of misschien wel weer iets anders weggekrabt wie zal het zeggen.
Je kan bijdragen tot de wandbekleding van de ruimte van de wachtrij in pretparken.. Zoals de kleine boog, waar je onder door loopt, in de wachtrij voor de bob in De Efteli.g..

Toegevoegd na 38 seconden:
De Efteling

Toegevoegd na 4 minuten:
Voor mensen die daar nooit komen: dat tunneltje/boog is volgeplakt met kauwgom.. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het nergens goed voor.Het staat ordinair en onverschillig en je wordt er doodmoe van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van het kauwen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mayflower toch als er geen kauwgom was ,was ik nog kettingroker plus 1 voor je eerlijkheid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Barcaman,Dat is inderdaad beter dan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ordinair om kauwgom te eten????
Kauwen is goed voor het geheugen en wetenschappelijk bewezen. (verteld door een dokter) heb even geen artikels .. Misschien dat ouderen daardoor vergeetachtig worden omdat het gebit slechter wordt??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
* Kauwgom kan helpen om te vermageren. Immers bij een ritme van honderd kauwbewegingen per minuut stijgt het energieverbruik met 8 tot 14 kcal. Wie dat het hele jaar volhoudt, zou tot 5 kilo vet kunnen verliezen.
* Frequent kauwen, bijvoorbeeld om het uur een nieuw stuk, zou overigens ook de drang naar zoetigheden doen afnemen.
* Net voor de maaltijden kauwen zou er ook voor zorgen dat men iets minder eet.
* Kauwgom heeft ook nog tal van andere voordelen. Zo heeft het al zijn nut bewezen voor rokers die willen stoppen.
* Doordat het de toevoer van speeksel verhoogt, helpt het ook om bacteriën en voedselresten weg te spoelen.
* Het verfrist de adem.
* Het bevordert de wil om te zoenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de tandarts, de vuilnisophaler, de chemische fabrieken die het oplosmiddel maken voor de schoonmakers, voor de makers van kauwgom en voor nog een heleboel anderen die aan jouw onsmakelijke gewoonte een aardige zak met centen verdienen En voor jou? Helemaal niets, helaas, tenzij je aandelen in een kauwgom fabriek hebt gekocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zouden die werkelijk zonder kauwgum nu allemaal zonder werk zitten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de meeste kauwgom zit niet eens suiker, dus voor de tandarts zal het weinig verschil maken.
Een pijnlijke kaak in mijn geval...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een jaar lang non-stop kauwt dan verlies je 5 kilo door vetverbranding! xD