Wie of wat heeft dit gedaan?

Ik heb hem al eerder gesteld maar ik had geen enkel antwoord dus ik stel hem maar iets anders in de hoop dat er nu wel een paar antwoorden komen.

http://www.youtube.com/watch?v=tRgMi14uurM

http://www.youtube.com/watch?v=aYaaGdSEhog&feature=related

En deze site gaat wat dieper op de feiten rondom de mutilatie in.

http://www.santafeghostandhistorytours.com/cowm.htmlutilaties in.

Dit is niet een vreemd,vaag verschijnsel in de lucht.Het is begonnen rond 1947,dezelfde tijd als de UFO/crash in Roswell.Bij sommige koeien worden de geslachtsdelen verwijderd met chirurchische precisie.In die laatste link kun je zien dat de bewerkte koeienlijken soms vanuit de lucht worden neergegooid.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Gezien het feit dat niemand het weet (anders washet geen mysterie), denk ik niet dat er op GV iemand is die je een bevredigend antwoord kan geven.
Dat hangt er bovendien van af of je een plausibele wetenschappelijke verklaring wilt hebben (wilde dieren, hoax,) of een bovennatuurlijke (ufo's) of iets daar tussenin (Chupacabra).

Zolang er nooit iemand is die iets heeft waargenomen (of daar nooit mee naar buiten is gekomen) is en blijft het speculatie.

Enkele jaren geleden was er in Twente ook een ' paardenslager' actief die pony's en paarden in de omtrek met chirurgische precisie ontdeed van de geslachtsdelen en de dieren in nogal wanstaltige staat in het weiland achterliet. Voor die knul gepakt werd, gingen er ook heel wat wilde verhalen rond, waaronder zeker ook een deel in de categorie onverklaarbaar, gewoon omdat mensen zich niet kunnen of willen voorstellen dat zulke mensen bestaan.

Maar helaas, ze bestaan dus wel. Nadeel van dergelijke mysteries is dat ze altijd worden aangevuld / opgeleukt met andere onverklaarbare dingen, zodat zelfs NA het oppakken van de verantwoordelijke 'grappenmaker' de speculaties nog lang, ja, desnoods nog jaren door kunnen gaan.

In dit geval heb ik echter te weinig gegevens (en te weinig controle op de juistheid daarvan) om er iets zinnigs over te zeggen, en dat geldt niet alleen voor mij, maar ook voor - onder andere -de mensen achter de site uit je link. Op één van de foto´s zijn wel duidelijk orbs waar te nemen, maar dat mag nauwelijks een verrassing zijn. Is er in elk geval voor één foto een goede, bevredigende verklaring.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Hee Marleen, je hebt je zoveelste complimentmin te pakken! Van mij een saaie complimentplus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus!

Andere antwoorden (3)

Dit is gewoon het werk van mensen. Ik zou geen reden kunnen verzinnen om het tegendeel aan te nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je het close up filmt moet je ook een autopsie plegen om zijn minst hieruit kunnen dingen worden geconcludeerd slecht filmbeelden zeggen weinig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit verhaal staat al heel lang op het internet. Op alle crackpot-sites die over UFO's en Bigfoots gaan.
Wat je ziet is mensenwerk. Er zijn mensen die een rund in 20 minuten kunnen ontbeenderen op een dergelijke manier. Vlees voor de BBQ, ze zijn er met de biefstuk van doorgegaan.
AWM