Moet je ze niet loslaten, dan ben je ze kwijt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ja, maar je raakt ze niet kwijt want ze zitten aan je vast.

Toegevoegd na 12 minuten:
gooien
Uitspraak: ˈxojə(n) (gooide, heeft gegooid) Werkwoord (iets) met je arm en hand krachtig van je af laten bewegen. Synoniem: werpen `een bal naar iemand gooien` `de deur dicht gooien` alles eruit gooien (= heftig alles zeggen wat je wilt) iemand eruit gooien (= iemand ...
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/gooien
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt mij niet... Je kunt ze afhakken, maar dan kun je ze niet meer zelf in de lucht gooien...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, bij elke verjaardag!

Hoera, hoera, hoera......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de popwetenschap heeft geduid dat de kunde afhankelijk is van de kunde het gooien in de lucht van de handen alsof het je niets kan schelen. mocht dit laatse niet complimenterend zijn aan het eerste word b real geafronteerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moet je eens kijken als nederland wint bij het a.s wk voetbal!
dan gooien heel veel mensen ze in de lucht...zedoen ze wel weer naar beneden halen zodat ze bij de volgende score opnieuw de lucht in kunnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja zeker. Dit word vaak verward met weggooien maar dat vraag je niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je ze amputeert wel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan, en je armen gaan mee de lucht in.