Waarom valt ontlasting in een soort van spiraal uit je anus?

Nou?

Weet jij het antwoord?

/2500

Door de druk in je darmen komt ontlasting er als een 'sliert'uit. Omdat ontlasting zacht en soepel is vormt het een soort spiraal inderdaad. Net als een spuikzak met room, als je daarin knijpt draait het ook.

omdat je anus die vorm heeft en je knijpt af en toe tijdens het poepen je sluitspier dicht en zodoende komt er een puntje op maar het lijkt toch niet echt op een spiraal maarja ik kan gelukkig niet in jouw anus kijken dus misschien is bij jou een spiraalvorm

omdat het vlak voor vertrek nog een massa is die in spiraalvorm opgeslagen ligt, vanwege de niet-lineaire ligging van je darmen Toegevoegd na 13 uur: [ondanks de vage taal, ik was moe, bedoel ik het echt serieus: het komt er echt door dat de massa al op die manier is voorgevormd wanneer het je lichaam verlaat!]

Ha, mijn favoriete onderwerp wordt dagelijkse kost! Het is meer bij honden dat ze zo'n ronde drol maken, en de nepdrol uit de feestwinkel ook. Wat ik neer leg is vaak recht, en dat van mijn kinderen ook. Wel is het zo: hoe zachter, hoe makkelijker het 'draait', het zakt dan op elkaar, zeg maar...

Bronnen:
hmm... ik krijg er bijkans honger van

dat komt door het schroefdraad aan het eind van de tunnel.hhahahahaha sorry ik kon het niet laten.

Omdat een gezonde gemiddelde mensendrol voor maar liefst 74% uit water bestaat. Hoe groter de afstand van billen tot pot hoe meer kans op figuurdraaien onderweg. Het lijkt misschien wat veel die 74%, maar constipatie ontstaat al bij een percentage van 45%. Bij 15% zal het helemaal niet meer lukken. Dan wordt het een tangverlossing, hechtingen en klappen na afloop je billen met een rotgang weer tegen elkaar. Op dat soort applaus zit zelfs onze vriend poepmolecuul niet te wachten denk ik ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100