Waar kan ik een goed voorbeeld van informatieve reclame vinden?

Deze vorm van reclame komt vaker voor in handelsreclame dan in consumentenreclame, het is daarom lastig om een goed voorbeeld te vinden. Ik ben op zoek naar een goede reclame-afbeelding. alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.4K

Het beste antwoord

Stivoro is een organisatie die veel informatieve reclame heeft.

Drankfabrikanten hebben inmiddels ook altijd onderaan in hun spotje een 'informatieve' boodschap staan.

Www.snellepegels.nl heeft een spotje op tv, ook een vorm van informatieve reclame.

De belastingdienst heel veel informatieve reclame.

Dus google eens op afbeeldingen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In Brabant komt een blad gratis in de bus, de Uitstraling. Zij hebben zg advertorials, best interessante verhalen met een reclamebedoeling. Vraag of ze een ex. naar je toe willen sturen.
hilvarenbeek@deuitstraling.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Postbus 51
SIRE

Toegevoegd na 8 minuten:
misschien deze dan..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de +1 is onterecht. Sire is ideële reclame.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
SIRE is geen reclame.
Het is betutteling......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hehe, bedankt voor de input.
de afbeelding die je nu toevoegt heb ik al in mijn presentatie opgenomen, onder kopje ideële reclame :p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Informatieve reclame die gericht is op de consument, zie je niet veel. Veel vaker betreft het handelsreclame, met aantrekkelijke kortingen die ervoor moeten zorgen dat de detaillist het betreffende product in zijn assortiment opneemt. Informatieve reclame bevat veel informatie over het product.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb er 1 gevonden:
http://www.krosseadvies.nl/wp-content/uploads/2009/11/KA-Flyer-belastingaangifte21.jpg
Bij deze vorm van reclame staat de informatieverstrekking voorop.

Hier is een voorbeeld van een site over reclame:

http://prenvoorlichting.blogse.nl/log/hoofdstuk-9-straat-reclame/

Met plaatjes en voorbeelden van Public Relations [= informatieve reclame ] en voorlichting.

Hier nog een met een voorbeeld van informatieve reclame.
http://prenvoorlichting.blogse.nl/log/hoofdstuk-9-straat-reclame/

Kijk ook eens op de site van het Voorlichtingsbureau voor de voeding, met een plaatje van de schijf van vijf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
schijf van 5 is informatieve reclame ja? ik dacht dat dat ideële reclame was...