Hoe kom ik aan het boek 'intelligentie of chaos' van Henk Keilman?

Het boek is nog nergens te koop. Het zal binnenkort gepubliceerd worden: Henk Keilman is schrijver, ondernemer en investeerder. Het voormalig Quote 500-lid publiceert binnenkort een boek waarin hij betoogt dat God bestaat. Keilman baseert zich in die stelling op wetenschappelijk onderzoek. Eerder zei hij: ‘Wat de laatste 30 jaar ontdekt is over het ontstaan van het heelal en de structuur van het heelal, duidt er duidelijk op dat het niet per toeval had kunnen ontstaan. Dat is geen waarschijnlijkheid of onwaarschijnlijkheid, maar een mathematische zekerheid. Dat vond ik zelf ook heel verrassend.’ In zijn boek Intelligentie of Chaos stelt hij dat het universum in de kern en vanaf de eerste milliseconde gefinetuned is en wordt geregeerd door vier basiskrachten: de zwaartekracht, de elektromagnetische kracht, de sterke en de zwakke kernkracht. Statistisch en wiskundig is het volgens hem onmogelijk dat het universum bij toeval heeft kunnen ontstaan. Chaos en toeval zijn geen opties, het enige alternatief dat overblijft is volgens Keilman intelligentie of God.