Zouden er mensen bestaan die zonder problemen leven?

Of zou er geen leven zijn zonder problemen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Als het goed is (!)
bestaat er GEEN LEVEN zonder problemen.

En

Waar liggen de problemen?
Als jij je dat werkelijk af gaat vragen
zul je moeten opmerken

Dat HET bij iedereen anders LIGT!

NEE: er ZIJN geen problemen!

Ja JIJ hebt problemen!

DIE vertellen je WIE JIJ BENT...

Is dat niet mooi en perfect!
Dat is nu Natuur!

Ik (persoonlijk) houd van de natuur, en AL zijn vormen!

Dus: Wat is jouw rpbleem?
Wat houdt je tegen?

Door het te verwoorden
Hoor je jezelf!

Luister!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Iedereen maakt wel eens iets mee in zijn leven
Er zal niemend zijn die nooit een probleem heeft gehad
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee zeker niet, al is het wel de vraag wat je onder problemen verstaat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet de leuke dingen maar de tegenslag vormt de mens.
Problemen zijn nodig om je bewust te maken van het leven, zonder problemen is niemand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
FaberYejo, ja dat zou best kunnen, maar ik ken ze niet, jij?
Misschien in het boedisme?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heeft die kennis van jou, ook een gewone baan en een vaste relatie?
Is hij een waardig onderdeel van de maatschappij?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk kunnen ze het veel beter relativeren, ben net aan het lezen geweest, maar dat lees je niet even!
Zonder probleem, leef je niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee,ze kunnen wel doen alsof ze geen problemen hebben maar''ieder huisje heeft zijn kruisje''.Het is wel weer zo dat sommigen beter omgaan met problemen. Heel veel problemen lossen zichzelf op na verloop van tijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker! Je kunt dingen die je overkomt (of moet doen) zien als problemen, maar er zijn genoeg mensen die het zien als nieuwe uitdagingen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat mensen die dit roepen zelf tot dusver weinig ongeluk hebben gekend of nooit echte problemen hebben gehad. Ik zie namelijk niet de uitdaging in pijn ellende en verdriet, maar misschien ben ik daarvoor niet genoeg optimist.
Er zijn geen mensen zonder problemen, maar wel mensen die daarmee probleemloos kunnen leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien dat er mensen zijn met een erg laag I.Q.,die niet eens het idee hebben,wat een probleem is,maar zelfs dat is niet zeker!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het hebben van een laag iQ is al een probleem op zich.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja natuurlijk.

Een probleem is pas een probleem als jij het als probleem ziet! Zolang jij het geen probleem vindt, heb je dus geen probleem. Wat een problemen he ;))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee ieder huis heeft zijn eigen kruis
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, als je wacht om geëxecuteerd te worden door Al Qaida, heb je objectief gezien een groter probleem dan als je niet meer weet of je de salvia vandaag al water hebt gegeven. Toch kan de plantenliefhebber wel enorm inzitten over zijn Salvia, terwijl de gegijzelde ongelovige al heeft berust in zijn lot. Problemen heeft iedereen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. Iedereen heeft een probleem. Iedereen is wel ergens niet tevreden over. Iedereen heeft weleens spijt van zijn keuzes.
Ik heb altijd wel problemen. En de mensen om me heen ook. Het zijn misschien problemen van verschillende groottes, maar we hebben ze allemaal.
Wanneer ik vandaag gek zou worden van bijvoorbeeld een schuld van 1 miljoen euro, zou ik me tegelijkertijd druk maken om mij baan waar ik niet tevreden over ben. Ik zou zelfs keihard werken om me schulden af te betalen. Tot ik alles heb afbetaalt relaxt ben en weer ga denken. Dan maak ik me wel druk over me huidige baan.

Ik ben van mening dat de hersennen van ieder mens zodanig is ontwikkeld om te perfectioneren. En perfectioneren is voor ieder mens anders, omdat ieder mens uniek is.
Wanneer de grote problemen verdwijnen, komen er kleinere tevoorschijn welke naar jou inzien ook weer grote problemen zijn op dat moment.

hoop dat ik het goed heb kunnen beschrijven.