Zouden er mensen bestaan die zonder problemen leven?

Of zou er geen leven zijn zonder problemen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als het goed is (!) bestaat er GEEN LEVEN zonder problemen. En Waar liggen de problemen? Als jij je dat werkelijk af gaat vragen zul je moeten opmerken Dat HET bij iedereen anders LIGT! NEE: er ZIJN geen problemen! Ja JIJ hebt problemen! DIE vertellen je WIE JIJ BENT... Is dat niet mooi en perfect! Dat is nu Natuur! Ik (persoonlijk) houd van de natuur, en AL zijn vormen! Dus: Wat is jouw rpbleem? Wat houdt je tegen? Door het te verwoorden Hoor je jezelf! Luister!

Iedereen maakt wel eens iets mee in zijn leven Er zal niemend zijn die nooit een probleem heeft gehad

Nee zeker niet, al is het wel de vraag wat je onder problemen verstaat...

Niet de leuke dingen maar de tegenslag vormt de mens. Problemen zijn nodig om je bewust te maken van het leven, zonder problemen is niemand.

Zonder probleem, leef je niet.

Nee,ze kunnen wel doen alsof ze geen problemen hebben maar''ieder huisje heeft zijn kruisje''.Het is wel weer zo dat sommigen beter omgaan met problemen. Heel veel problemen lossen zichzelf op na verloop van tijd.

Jazeker! Je kunt dingen die je overkomt (of moet doen) zien als problemen, maar er zijn genoeg mensen die het zien als nieuwe uitdagingen!

Er zijn geen mensen zonder problemen, maar wel mensen die daarmee probleemloos kunnen leven.

Misschien dat er mensen zijn met een erg laag I.Q.,die niet eens het idee hebben,wat een probleem is,maar zelfs dat is niet zeker!

Het hebben van een laag iQ is al een probleem op zich.

Ja natuurlijk. Een probleem is pas een probleem als jij het als probleem ziet! Zolang jij het geen probleem vindt, heb je dus geen probleem. Wat een problemen he ;))

nee ieder huis heeft zijn eigen kruis

Nee, als je wacht om geëxecuteerd te worden door Al Qaida, heb je objectief gezien een groter probleem dan als je niet meer weet of je de salvia vandaag al water hebt gegeven. Toch kan de plantenliefhebber wel enorm inzitten over zijn Salvia, terwijl de gegijzelde ongelovige al heeft berust in zijn lot. Problemen heeft iedereen.

Nee. Iedereen heeft een probleem. Iedereen is wel ergens niet tevreden over. Iedereen heeft weleens spijt van zijn keuzes. Ik heb altijd wel problemen. En de mensen om me heen ook. Het zijn misschien problemen van verschillende groottes, maar we hebben ze allemaal. Wanneer ik vandaag gek zou worden van bijvoorbeeld een schuld van 1 miljoen euro, zou ik me tegelijkertijd druk maken om mij baan waar ik niet tevreden over ben. Ik zou zelfs keihard werken om me schulden af te betalen. Tot ik alles heb afbetaalt relaxt ben en weer ga denken. Dan maak ik me wel druk over me huidige baan. Ik ben van mening dat de hersennen van ieder mens zodanig is ontwikkeld om te perfectioneren. En perfectioneren is voor ieder mens anders, omdat ieder mens uniek is. Wanneer de grote problemen verdwijnen, komen er kleinere tevoorschijn welke naar jou inzien ook weer grote problemen zijn op dat moment. hoop dat ik het goed heb kunnen beschrijven.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100