Bestaan er beelden of theorieën van buitenaardse wezens die iedereen aan het twijfelen brengen?

Bestaan er filmpjes of misschien een theorie die zelfs de grootste tegenstanders aan het twijfelen kan brengen.
Zo ja, waar kan ik dat filmpje of die theorie vinden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Oordeel zelf:

Een groep antropologen die samenwerken met stammen in de heuvels van een afgelegen gebied in India hebben een wonderbaarlijke ontdekking gedaan: Verbijsterende prehistorische grotschilderingen die buitenaardsen en schotelvormige vliegmachines vertonen.

De schilderingen werden gevonden in het district Hoshangabad in de staat Madhya Pradesh op bijna 70 kilometer afstand van het gemeentehuis van Raisen. De grotten bevinden zich diep verborgen in de dichtbegroeide jungle.

Een duidelijke afbeelding van wat een buitenaards wezen lijkt te zijn, gekleed in een ruimtepak, is te zien in een grottekening, waarbij zelfs een klassieke vliegende schotel staat afgebeeld die iets naar boven of beneden lijkt te 'beamen'. Aan de achterkant van het toestel is een soort krachtveld of vliegbeweging te zien.

Ook vertoont de tekening een ander object dat om een zogenaamde 'wormhole' lijkt te gaan, die zou verklaren hoe buitenaardsen in staat zijn om naar de Aarde te reizen. Deze afbeelding leidt bij UFO onderzoekers tot de conclusie dat de afbeeldingen moeten zijn gemaakt met betrokkenheid van buitenaardsen zelf.

Lokale archeoloog Wassim Khan, heeft de afbeeldingen met eigen ogen gezien. Hij beweert dat de objecten en wezens, die op de schilderingen te zien zijn, op geen enkele wijze overeenkomen met andere eerder ontdekte grotschilderingen uit de prehistorie in dat gebied. Zodoende gelooft hij dat het zeer waarschijnlijk gaat om wezens van andere planeten die contact hebben gehad met de mens sinds prehistorische tijden: Dit geeft wat meer gewicht aan de 'prehistorische astronauten theorie' waarin veronderstelt wordt dat de menselijke beschaving is opgericht

Toegevoegd na 6 minuten:
Afbeelding 2 Nazcalijnen Peru
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt.

Andere antwoorden (6)

Lees eens iets van Erich von Daniken.
Deze man heeft aardig wat theorieën over buitenaards leven.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Erich_von_D%C3%A4niken

http://www.beslist.nl/boeken/d0000001455/Waren_de_goden_kosmonauten.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Boek: "Het Roswellincident" door Charles Berlitz.
Het incident haalde op 8 juli 1947 de voorpagina's in de Verenigde Staten. Het ging om de berging van wrakstukken nabij Roswell, New Mexico, in juli 1947. Deze wrakstukken zouden afkomstig zijn van een ufo, die neergeschoten was door de luchtmacht.

Zelfs ik geloofde het.........toen. Toen ik het las, want toen het gebeurde was ik er nog niet.

http://www.youtube.com/watch?v=vnYf9L5q-0A

http://proto4.thinkquest.nl/~lld489/index2.html

Alles over Area51

*E.T. (waarin E.T. staat voor extra terrestrial, Engels voor buitenaards)
*Close Encounters of the Third Kind
*The War of the Worlds, een film gebaseerd op het gelijknamige boek van H.G. Wells; de remake War of the Worlds van Steven Spielberg verscheen in 2005
*Star Trek, een film uit 2009 naar de gelijknamige serie (en bijbehorende speelfilms), deze serie is één van de meest populaire sciencefictionseries
*Avatar
*Star Wars
*Stargate
*Contact, met in de hoofdrol Jodie Foster
*Alien, met in de hoofdrol Sigourney Weaver als Ellen L. Ripley
*K-PAX, met in de hoofdrol Kevin Spacey; een Duits/Amerikaanse dramafilm uit 2001 (gebaseerd op het gelijknamige boek van Gene Brewer)
*The Mothman Prophecies, een film gebaseerd op het gelijknamige boek van John A. Keel
*Species
*Men in Black
*Independence Day
*District 9

Toegevoegd na 2 minuten:
PS;
Wat ik allemaal noem heeft niets met elkaar te maken en vereist EIGEN nader onderzoek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo'n vraag hebben ze hier al eens gesteld,en ik geef jou hetzelfde antwoord als ik die andere al had gegeven.Foto's en filmpjes bestaan zeker.Ik heb er 100de.
Ohnee sorry,na nog eens goed nakijken,zie ik dat het mijn schoonmoeder is.Nogmaals mijn excuses.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Excuses aanvaard maar de min snap je vast zelf wel.
Ik had minstens een foto van je schoonmoeder verwacht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Foto van mijn schoonmoeder word niet geaccepteerd...helaas.En ik begrijp al de minnetjes die ik krijg wel hoor.Ik zit er ook niet mee.Dat zegt mij dat ik het nog steeds in me heb...sommige mensen te shockeren.
nee die bestaan niet, de bekendste verhalen zijn van roswell en bijv wat dichter bij huis, de ufo plaag in belgie. verhalen genoeg dus, maar er zijn ook scepticie genoeg.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Belgische_ufogolf

http://nl.wikipedia.org/wiki/Roswellincident

http://www.skepsis.nl/index.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb Erick van Daniken gelezen destijds. Hij heeft mij niet aan het twijfelen gebracht.

Buitenaardse wezens zijn in hun buitenaardse oorden, niet hier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee die bestaan er niet... Er zijn mensen die zelfs harde bewijzen niet geloven...