Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een liedje in je hoofd. Waar in je hoofd wordt dat "afgespeeld"?

En aangezien je het in je hoofd "hoort" zou er dan geen methode bestaan om het hoorbaar te maken voor anderen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb lekker dolby suround!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

In de temperale kwab (slaapkwab) van de hersenen. Daar zit je gehoor en geheugen.
Er wordt zeker gewerkt aan het vertalen van hersensignalen naar voor buitenstaanders begrijpelijke signalen. Onder andere om te kunnen communiceren met comateuse patienten.
De wetenschap is nog niet zover dat buitenstaanders kunnen horen welk liedje jij in je hoofd hebt. Er zijn voorlopig toepassingen denkbaar die meer prioriteit hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is een soort programma, dus het speelt zich af in de hardware (lees hoofd, hersenen) dmv een programma...

Maar er zijn geen interfaces, zoals bij een pc, die de informatie lopende in hersenen kan communiceren met een ander persoon... Dat gaat (nog) niet... Dus anderen getuige te laten zijn van je gedachten in real life, dat gaat niet...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk wel dat het ooit mogelijk zal zijn.
AWM
15 jaar geleden
Geleuter.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het zou toch ooit moeten kunnen??
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing