is house muziek of ritmisch geluid ?

Toegevoegd na 9 uur:
oftewel wanneer is iets miuziek en wanneer geluid

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

doelbewust voortgebracht ritmisch geluid komt aardig dicht in de buurt van een mogelijke minimum definitie van muziek.

Het hoort tot de muziekstijl. Net als blues, jazz, hip-hop, pop, beat enz. enz. Eigenlijk is al deze muziek ritmisch geluid. Of je het mooi vindt is iets anders,maar het behoort tot de muziek.

House muziek is gewoon puur muziek luister maar eens naar DJ Tiësto, Sascha, John Digweed en vele andere DJ's. Praat je over Hardcore House of Gabber dan noem ik dat geen muziek meer. Pure catharsis op zware harde beats.

NEE, House muziek is geen muziek voor mij... Het ligt er maar net aan hoe je muziek definieert... Ik definieer muziek als een samenzwering tussen geluid en stilte... Dus house muziek voldoet niet aan MIJN definitie, dus ik luister er niet naar, naar die herrie... Het is ritmische herrie voor mij, dus...

House muziek is zoiets als het draaien van een aantal betonmolens. Of als je op een bouwplaats staat. Verder heeft het weinig met muziek te maken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100