Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat heb je dan bereikt? Als je ervoor kiest om iets te bereiken, en ja je breikt het zelfs met succesvol...

Maar wat heb je dan daadwerklijk bereikt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
890

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

14 jaar geleden
Dat wat je jezelf ten doel hebt gesteld. Je kunt dan tevreden achterover gaan leunen, of jezelf nieuwe doelen gaan stellen, als je daar nog zin in hebt.
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
je hebt iets bereikt... maar uiteindelijk maakt het allemaal geen bal uit. we blijven allemaal simpele mensen.

Toegevoegd na 10 minuten:
zelfverwezelijking lijkt me overigens wel prettiger dan een leeg leven waarin je niet doet wat je kan of wil.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kiest er niet voor iets te bereiken, je streeft ernaar. er kan altijd iets tussenkomen. als je je streefdoel bereikt kan je lekkerpullak zeggen tegen gay8, die kunnen het namelijk niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een overwinning voor jezelf, kortom: Je hebt een stuk zelfvertrouwen, trots en zekerheid in jezelf bereikt.
Ik had nooit gedacht nog eens 20 km te kunnen hardlopen.
Maar ik heb het bereikt...dat heeft mij zelfvertrouwen, en trots gegeven. Bovendien ben ik daardoor zekerder in mijn eigen kunnen en kracht geworden.
Het geeft rust te weten dat je het in je hebt om iets te kunnen bereiken, als je het echt wilt.
Blijkbaar heb je die kracht en dat doorzettingsvermogen in je.
Dat is goed te weten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je doel heb je dan bereikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een deeldoel kan je bereiken en dat kan voldoening schenken, maar echte (levens)doelen bereik je niet.
Het is als met reizen, het bereiken van het doel is een beetje dood in de pot. Het echte reizen is niet afhankelijk van een doel, het doel is slechts een voorlopig richtpunt;
de voldoening zit in het reizen niet in het bereiken van het doel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is enkel ijdelheid...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je jezelf een doel steld om iets te bereiken, en het
lukt je, is het heel goed voor je zelfvertrouwen, en dat
heb je bereikt.
Daar kan je trots op zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelfvoldoening heb je bereikt. Waarschijnlijk zal je hierna jezelf weer een nieuw doel gaan stellen dat je ook wilt bereiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding