Kun je ergens cursussen communicatietechnieken volgen die niet direct enkel gericht zijn op eventuele werkzaamheden maar ook privé te gebruiken zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Geweldloze communicatie van Marshall Rosenberg is een communicatietheorie die juist erg bruikbaar is in je privéleven, ik denk zelfs nuttiger binnen een relatie en families, dan op je werk.
Er is een heel goed boek van, maar er worden ook cursussen in gegeven, via google vind je er meerdere.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

google james boswel instituut in Utrecht! geloof dat ze daar cursussen geven!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oops, ik wilde plussen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zal ik dat voor je doen Dirk.
ga zeker eens kijken bij de bron. Ik heb een site gevonden waar alles staat gelijst. Wat jij zoekt zijn de effectieve gespreksvaardigheden lijkt me.

veel succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan is een introductiecursus NLP, heel geschikt. Deze zijn te vinden bij meerdere volksuniversiteiten.