Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

' s morgens in waterbed voelt huid (arm) partner heel stroef, maar dat voel je niet bij jezelf, alleen bij de ander. Hoe kan dat?

Als ik 's morgens de arm van mijn man aanraak voelt die heel erg stroef, als rubber. Andersom is dat ook. Bij jezelf voel je het echter niet, alleen bij de ander. Ligt dat aan het waterbed en hoe komt dat? Gr. Renate

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij heeft dat met elektriciteit te maken. Zo'n bed wordt toch elektrisch verwarmd? Ik had een elektrische deken en als ik m'n zoon aanraakte, voelde hij ook stroef aan. Als ik de stroom uitschakelde, voelde ik die stroefheid niet. Ik heb die deken nooit meer willen gebruiken, want ik vond het eng.
Probeer eens uit of je het nog steeds voelt als je de stroom uitschakelt. Ik ben heel benieuwd naar je bevindingen!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Dat komt omdat een van beide een beetje heeft getranspireerd op de huid of handen.
vandaar dat het stroef aanvoelt.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Dat heeft te maken met de electriciteit die op de verwarmings mat staat. Doe die maar eens uit dan is het weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing