Werkt voodoo?

Ik denk eigenlijk dat het niet werkt, maar aan de andere kant weer wel

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Er van uitgaande dat het mogelijk is, spirituele energie in te zetten voor een of ander doel, is het totaal niet mogelijk het voor een negatieve uitwerking toe te passen.
Immers het zijn niet wij die wat of iets doen, het komt van gene zijde en daar is alleen liefde en liefde kan je niet inzetten om iemand kwaad te berokkenen.
Het kan wel ten goede toegepast worden en dat gebeurd vaker dan je zou denken, zelfs hier op g.v.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met gene zijde wordt bedoeld de spirituele wereld waar we allemaal komen na ons overlijden.
G.V. is goeie vraag, is dus een veel gebruikte afkorting hier op deze site.

Andere antwoorden (4)

Als jij er in gelooft dan werkt het.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als slachtoffer dan. Een vervloekt iemand die er in gelooft, handelt vanuit angst voor de vervloeking. Hij zou dan zomaar kunnen werken.
Daarentegen werkt het niet als je het als slachtoffer niet gelooft.
Een daadwerkelijke vervloeking werkt uiteraard niet.
Voodoo heeft vooral met het geloof erin te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voodoo werkt alleen als het slachtoffer er in gelooft, en er van weet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie hierboven, alleen als je er in trapt.
Probeer het zelf maar eens: spreek met een aantal collega’s (vrienden, whatever) af om een bepaald persoon de hele dag te complimenteren over hoe goed hij er uit ziet vandaag. On vijf uur loopt hij rond als jonge god in Frankrijk.
Of vraag die persoon allemaal heel zorgelijk of er iets aan scheelt? Hij ziet er wat pips uit. Om drie uur meldt hij zich ziek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij werkt het niet. Ik geloof er niet in dus bij mij werkt het niet. Maar bij jouw misschien weer wel.