Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vergaan glasscherven, tot zeer fijne stukjes geklopt, wanneer men ze 60 cm diep de grond ingraaft?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

glas vergaat in ongeveer 1millioen jaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Spijtig wel dat sommige groene jongens zo graag naar hun winkel praten en alzo bewust heel foute informatie verspreiden. Zo maak je niemand bewust voor al dat afval en de waarheid is al erg genoeg. Er zal wel voor elk voorwerp een bepaalde omstandigheid zijn waarbij die jaartallen waarin voorwerpen vergaan kloppen ,daar niet van maar een PET-fles bvb die in volle zon ligt is na 2 Jaar volledig tot micropartikels afgebroken (maar daarom niet minder schadelijk....) Een sigarettenpeuk in weer en wind 5 a 6 maanden... als het echt 5 a 6 jaar zou vergen dan moesten we over bergen peuken al klauterend naar het werk. En een blikje drank heeft echt geen 50 jaar nodig om weg te roesten hoor zelfs niet als het 30 meter onder de grond steekt in een gebied waar het nooit regent... Een onderdeel van mijn werk is het opruimen van sluikstorten dus ik zuig hier niets uit mijn duim. Ik vind al die rotzooi ook niet leuk maar bewust overdrijven om een standpunt mooi te praten vind ik er toch ook over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als dit waar is, wat u zegt... ben ik al meer gerustgesteld. Betekend dus, dat eigenlijk alles kan vergaan, behalve hard steen (Piramiden). Maar hoe zit het eigenlijk met chemische stoffen? Want ook in peuken zitten chemische stoffen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op den duur vergaat alles ,ook piramiden van graniet zullen ooit tot stof vergaan zijn,en opgenomen in een eeuwige kringloop.en zo zullen ook chemische stoffen uiteenvallen in hun elementen of hoe dat allemaaL ook heet.alles vergaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ay ,

Andere antwoorden (1)

De antwoord is JA, dat vergaat wel. De verdelingsgraat zou ervoor zorgen dat het sneller zou gebeuren. Het zou toch heel lang duren...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing