Hoe kan je deze "raportcijfers" omrekenen in echte cijfers. O - M - V - G - ZG

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
30.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan me niet voorstellen,dat je zo onwetend bent,dat je daar zelf het antwoord niet op kunt bedenken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
IK heb altijd cijfers gehad en nooit dit.
En toen ik het aan de leeraar vroeg zij hij dat kan je niet omrekenen.
Wij geven geen cijfers.
Kijk een o lijkt mij zo wie zo een 5 of lager.
Maar voor iets een o krijgen kan je dus zelf invullen wat je wilt, je kan denken ik heb een 5 dan valt de het redelijk mee.
Maar als je een o om gaat rekenen in een 0 dan is het slecht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL @ Oh My Vucking God

Het beste antwoord

Ik vind dit een goeie vraag omdat dit laat zien hoe oneerlijk dit beoordelingssysteem is. Er zijn 3 gradaties positief en maar 1 gradatie negatief, net alsof er geen verschil zit tussen slecht en heel slecht. En daarbij zit er een verschil tussen voldoende en onvoldoende, iets is juist of onjuist.

Onvoldoende 0 - 5.4
Matig 5.5-6.4
Voldoende 6.5-7.4
Goed 7.5-9.4
Zeer goed 9.5-10
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

lichteraan bij mij op school doen alle leraren anders ik zou zelf een aan een leraar vragen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O= alles onder 5
M=5
V=6
G=7 en 8
ZG=9 en 10
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoiets zou ik er van maken:

O = onvoldoende = 5 of lager
M = matig = 5.5-6
v = voldoende = 6-7
G = goed = 7-8
ZG = zeer goed = 8+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor
O= 2
M= 4
V= 6
G= 8
ZG= 10
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
onvoldoende is onder de 5
Matig is 5.5
voldoende 6
goed 7 tot 8
zeer goed 9 of een 10
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O - onvoldoende - 4 of lager
M - matig - 5-6
V - voldoende - 6-7
G - goed - 8
ZG - zeer goed - 9 of 10