Omdat die zelf vlees eten en om ze te houden dus te duur zijn, ook omdat ze ons zouden opeten bij het voeren. We kunnen beter het vlees dat zij eten zelf opeten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is niet waar dat we geen roofdieren eten. Zo wordt in Afrika gerust een krokodil gegeten. En in Azie slang, hond en poesiemauw. Maar het vlees van carnivoren is taaier en minder lekker dan het vlees van omnivoren en herbivoren. Vandaar dat ze niet bij ons op het menu staan. Nog afgezien van de beschermde status van de dieren.

Toegevoegd na 1 minuut:
"ons" = De Westerling (Europeaan, Amerikaan)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In sommige restaurants staan producten als leeuwenbiefstuk en haaienvinnensoep op het menu. Wel is het zo dat wij meer herbivoren eten dan carnivoren. Dat komt doordat er veel proteïnen in carnivorenvlees zit. Veel mensen houden hier niet van