Op onderstaande link vindt je enige uitleg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is een hang naar, een tendens tot, in de wereld van de quantumfysica...

Op quantumniveau tendeert het geheel van deeltjes naar een gebeurtenis toe, maar individuele deeltjes kunnen anders doen... Zo gaat het geheel MET DE TIJD MEE, maar individuele deeltjes kunnen zich tegen de richting van de tijd bewegen... Dus zijn niet in overeenstemming op dat moment met the arrow of time...

Ik hoop dat dit begrijpelijk genoeg is...

Toegevoegd na 2 minuten:
Hoe het werkt, is veel moeilijker om uit te leggen: De vrijheid van een deeltje is zodanig dat het zogenaamd een keuze heeft, DUS DE VRIJHEID van een deeltje maakt dat hij tegen de arrow of time kan ingaan in hele korte momenten, en omdat hij die vrijheid heeft, doet hij dat... Nog anders gezegd dan: gewoon omdat het zo is...