Waarvoor dienen deze mutsen bij marine personeel?

Waar dienen deze kapjes voor?
Brand, hygiëne of wat anders.
Sommige hebben het ook voor de mond .

Zie foto

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In onderdeel van hun brand bescherming. (Groot gevaar om een marine schip)
https://tylerfirestore.com/index.php/cPath/75

Antwoorden (1)

Om de personen enigszins te beschermen tegen eventuele brandwonden.
Deze worden dan meestal gedragen als het schip in operatie is en dat er een dreiging is.
Hetzelfde zie je bij de autowedstrijden,.
Dit wil niet zeggen dat ze niet kunnen verbranden maar het risico wordt beperkt.
Robby BB