Nu ik zo gruwelijk door m'n mede tijdreizigers in de steek gelaten ben,zal ik een bekentenis doen! Het tijdreizen is niet alleen mogelijk,het bestaat reeds sinds 1497,enkele jaren nadat Columbus Amerika herontdekte!
Het was mijn voorvader Vorst Pjotr Vladimir Gradisenkov
eenrijke goudsmid en uitvinder én innemer die bezig was een (clandestiene) alcohol distilleerdeij te construeren,plotsklaps tot de ontdekking kwam dat het hele apparaat verdwenen was. Toen hij een dag later zijn werkplaats weer binnenkwam stond het machien er plotseling weer en besfte hij een geweldige uitvinding gedaan te hebben,al was het per ongeluk.Hij is daarna nog enige jaren bezig geweest het apparaat te volmaken. er bleven echter wel enkjele bezwaren aan kleven,zo bleek dat er bepaalde figuren nooit aan kwamen,maar tijdens de reis stierven.Als de reis in de toekomst ging vervielen ze tot hoopjes stof en ging het in het verleden verdwenen ze spoorloos! De tijdmachine bleef altijd exact 3 jaar op de plek van aankomst en vertrok daarna automatisch naar zijn thuisbasis.Ik kom uit het jaar 2313 en ben te laat weer teruggekomen en heb daarom de reis naar 2313 gemist. Ik moet er nog bij vertellen,dat ieder tijdreiziger die zzer zorgvuldig zijn geselecteer een verklaring heeft moeten ondertekenen,niets aan anderen te openbaren.
Dat ik het nu toch doe,komt omdat men de mchine niet 3 minuten heeft laten wachte,zodat ik nog terug had kunnen gaan.Iemand die verklaring ondertekende gaf daarmee toesemming om gedesintegreerd te worden,maar dat zal mij niet gebeuren omdat ik me heel goed heb versto¶╔■——