Wat is de theorie achter ufo's op oude schildereijn?

Pas vanaf de jaren '40 worden er vele malen gemeld dat er ufo's gezien zijn, dankzij het Roswell-incident. Daarvoor waren er vele malen minder meldingen. Dit kan deels te wijten zijn aan het verschijnsel dat de indianen ook hadden bij de boten van Columbus en hen daarom niet zagen aankomen (voor zover dit het geval is).

Toch zijn er op oude schilderijen, maar ook grotschilderingen, figuren en tekeningen gevonden die wel heel sterk lijken op ufo's. Achter sommige figuren kan nog de droom verstopt zitten om te vliegen, maar andere lijken te sterk op ufo's hoe wij ze nu kennen.

Wat is precies de theorie hierachter? Is er bijvoorbeeld uitgelegd waarom een schilder het erbij schilderde, of wat de symbolische betekenis was?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

De theorie hierachter is dat wij bezocht worden door aliens die soms zo dom zijn zich te laten vastleggen op foto' s of schilderijen. Wat op zich ook weer wonderlijk is omdat, al zouden ze maar van mars komen, ze technisch gezien een dusdanige voorsprong op ons moeten hebben dat ze zich helemaal niet hoeven te vertonen. Om een of andere onduidelijke reden kiezen ze er voor omdat wel te doen.

Dat vind ik ook het verbazingwekkende aan graancirkels. Ik zie ons mensen al een reis naar mars organiseren om daar stiekum een tekening op de grond te maken en dan weer te verdwijnen. De bewoners vol verbijstering achterlaten.