Hoe wordt DNA digitaal opgeslagen? en hoeveel bytes neemt dat ongeveer in beslag?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
google je probleem, vond mogelijk wat. http://www.kennislink.nl/publicaties/data-opslaan-in-levende-cellen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Komt niet eens in de buurt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
DNA van wat?
Van een haar?
Van een hond of poes?
Of het hele DNA van een menselijk lichaam?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leuke vraag!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
DNA dat ze bij databanken voor criminelen enz. Hebben. Van de hele mens lijkt me ook wel leuk om te weten

Antwoorden (1)

Dat is gewoon een digitaal bestand met eenen en nullen dus, de complete dna blauwdruk van een mens is ongeveer 750 Mega Bytes groot.