Bestaan er drones waarme je ver (100km) kan vliegen vanaf 1 plek?

Is het mogelijk om met een soort drone meer als 100KM te vliegen vanop een afstand bij je thuis bijvoorbeeld?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Ja, drones in Afghanistan konden vanuit Amerika bestuurd worden , ik zag het zelf op national geographic
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja die bestaan !! Maar niet voor jou of mij. Waarom niet! teduur , maar ook verboden , ten eerste moet zo'n toestel of radiografisch bestuurd worden dat werkt niet op zo'n afstand legaal dus de zender sterkte moet enorm zijn of met voor geprogrammeerde coordinaten zelfstandig vliegen . Lastig maar het kan maar het mag niet . Je mag ook niet zelf met een ultralight vliegtuig vanaf je huis even opstijgen , ook niet (in nl ) vanaf je erf of wat dan ook . Daarbij dat ding zou kunnen neer storten , het vlieg verkeer kunnen hinderen , enz . Ja je kunt leuke radiografische helikopter's vliegtuigjes kopen , heel knap en leuk om daar goed mee tevliegen. Er zijn ook mensen die zelf raketten bouwen heel gevaarlijk!! in de USA maar ook in oost Europa , waar meer ruimte is en minder regels . Maar in nl alleen op de fiets zonder vergunning .