Kun je een aansteker ook als kaars gebruiken?

met een plakbantje het lipje vastzetten zodat hij aan blijft.
voor als de kaarsen op zijn. en als je het gezellig wilt maken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Loenie, Voor als de kaarsen op zijn en als je het toch gezellig wilt maken.

Het beste antwoord

Zou ik niet doen!
Doordat de vlam lang brand, word het ijzertje te heet. Het ijzertje wordt vastgehouden door 2 plastic pinnetje, die dan vlam kunnen vatten.. Op die manier KAN de aansteker zelfs ontploffen!

Met een zippo kan het wel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Zou in principe kunnen, maar ik denk dat ze eerder op zijn dan een gewone kaars.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan wel, maar je doet je naam eer aan............
14 jaar geleden
Als je de big bang-theorie aan een praktijkinstrument wilt onderwerpen wel, want de kans is groot dat je aansteker ontploft.

Toegevoegd na 17 minuten:
ik bedoelde praktijkexperiment natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb het ooit gedaan maar de aansteker knalde uit mekaar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat lijkt me niet ivm ontploffingsgevaar !
Je kan beter de Kaars als aansteker gebruiken !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee want dan hadden ze de aansteker wel kaars genoemd.

Pas op dat je de insteker niet gebruikt als aansteker want als je dat lontje brandt heb je echt een probleem :lol: