Als we er eens van uit gaan dat iedereen redelijk veel zou plassen, 0,5 ltr. , en er ongeveer
6.700.000.000 mensen zijn.

En we weten wat de oppervlaktes van de grootste wereldzeeen zijn:
* Grote Oceaan: 155.557.000 km2
* Atlantische Oceaan: 76.762.000 km2
* Indische Oceaan: 68.556.000 km2
* Zuidelijke Oceaan: 20.327.000 km2
* Arctische Oceaan: 14.056.000 km2
Bij elkaar opgeteld is dit 335.258.000 km2

Dan komen we bij het volgende uit...

3.350.000.000 ltr / 335.258.000 = 9,9923 liter per vierkante kilometer....

Nee dat merken we dus niet ;-)

Toegevoegd na 2 minuten:
Owja, als we nog even verder rekenen betreft dit dus een stijging van 0,0000099923 mm.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee hoor, dit zal nauwelijks gevolgen hebben. Misschien heel even een heel klein beetje, maar uiteindelijk verandert er niets.

Toegevoegd na 35 seconden:
Het zal wel een stuk minder fris ruiken op het strand!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Bertie;

Zou niets schelen en al onze urine verdwijnt nu uiteindelijk ook vroeg of laat in het oppervalktewater en dus ook in zee. Die paar drupjes maken op die grote watermassa's op aarde echt niets uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt me sterk. Alleen al om allemaal tegelijk te gaan zitten plassen in de zee, jak. Dan zou ik het liefst als eerste gaan :-) Dan moet je ook nog kunnen. Dan zitten ze ook allemaal nog te kijken, nou, dan kun je natuurlijk helemaal niet meer.