Heeft een vraag nog wel het recht een vraag te zijn, als er geen antwoord voor bestaat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Jazeker... Een vraag heeft alle recht om te zijn wat die is, ongeacht wat er verder mee gebeurt... Zet er nu eens "brood" voor in de plaats, dan snap je meteen wat ik zeg...

Een vraag heeft niets met een antwoord te maken en andersom ook...

Realiteit is zo het is... vraag en antwoord voegen er niets aan toe en halen er niets vanaf...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Een vraag is geen wezen maar een abstract ding. Dingen hebben geen rechten en plichten.
AWM
14 jaar geleden
Een vraag is een vraag, als hij in de vragende vorm gesteld wordt. Weet jij een vraag waar geen antwoord op bestaat????????
Stel hem hier....
14 jaar geleden
Ha,die bertie;

Juist de vragen waar (nog) geen antwoord op is gegeven hebben het volste recht van bestaan. Vragen die al uitgebreid beantwoord zijn hoeven daarentegen niet opnieuw te worden gesteld en hebben dus hun bestaansrecht eigenlijk wel verloren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor niet elk vraag heeft perse een antwoord nodig. eigenlijk wel, maar er zijn wel vragen die geen antwoord op kunnen gegeven worden. Er zal wel een antwoord voor zijn. ma ja wie weet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vragen waar geeen antwoord op gegeven kan worden vormen de basis voor de wetenschap, dit omdat juist het zoeken naar de antwoorden de wetenschap prikkelen om toch de vraag te beantwoorden. Dus ja ook die vragen hebben " bestaansrecht"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wetenschappers buigen zich vooral over vagen waar ze het antwoord niet van weten.
Elke vraag die belachelijk lijkt is waarschijnlijk ingegeven door een vooroordeel en dient juist daarom te worden onderzocht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vraag kan zodanig zijn dat het antwoordt al gegeven is.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vraag wordt altijd gesteld om een antwoord te ontlokken, als dat antwoord niet gegeven kan worden dan ligt dat niet aan de vraag.