Waarom wordt de klimaatconfer. in K/N/Hopenhagen gehouden waar het nu vrij koud is? Was het niet beter om dit in de winter in een warm land te houden?

Als je dat toch gaat praten of opwarming van de aarde doe dat dat in een zweethok ofzo ;)

Toegevoegd na 40 minuten:
extra uitleg voor de mensen die het nu van deze vraag niet begrepen

Als je gaat praten over de opwarming van de aarde en de meeste aanwezigen die hebben net een sneeuwstorm overleeft...lijkt me dat moeilijk te rijmen met elkaar!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (5)

En wat zou dan het voordeel daarvan zijn. Ik mis je punt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee.

in een warm land heb je een zware airco nodig om de vergaderzalen koel te houden als er vele mensen zitten te zweten. In Kopenhagen kan je gewoon een raampje open zetten om te koelen. Veel milieu vriendelijker.

Verder snap ik het nut van je vraag niet, tenzij je er vanuit gaat dat iedereen liever palmen dan sneeuw ziet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je mag er wel van uit gaan dat men zich wel realiseert dat je in Kopenhagen in December niet veel merkt van de opwarming van de aarde.
Samen komen, onder een groep bomen in Kenia was wellicht ook een manier geweest, wel zo leuk, maar minder praktich.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar ik enthousiast van zou worden is als er gesproken zou worden over hoe we op een eerlijke manier reductiedoelstellingen zouden verdelen tussen landen. De wetenschap geeft aan wat er moet gebeuren. Goede politiek zorgt ervoor dat de vervuiler betaalt op basis van de historische bijdrage aan het klimaatprobleem. Goede politiek zorgt ervoor dat de sterkste schouders de zwaarste lasten dragen. Nog slechts 20 onderhandelingsdagen te gaan voordat de VN klimaattop in Kopenhagen begint. Hoog tijd voor goede politiek!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vraag me af of veel mensen nog geloven in een opwarming van de Aarde nu iedereen veel last heeft van de sneeuw.
Ik geloof nu ook niet meer in een opwarming van de Aarde, nu er overal sneeuw ligt en het openbaar vervoer vrijwel plat ligt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een paar dagen kou over een heel jaar is nou niet echt een argument om opeens niet meer te geloven in een opwarming van de aarde