Wat zijn dit voor beestjes/dingen?

Zie de foto, ze bewegen (nog) niet, tijdje geleden last gehad van maden, ongeveer 5-8mm.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Vliegenpoppen in de hengelsport bekend als casters, als ze nog licht gekleurd zijn een goede aassoort voor het vissen. Het lijkt erop dat er 1 vlieg is uitgekomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Eieren van vliegen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zijn cocons van de vlieglarven. De middelste is al "gevlogen" en de buitenste komen waarschijnlijk snel uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het kunnen eitjes zijn : GOOI METEEN WEG!
het kan ook hagelslag zijn :s maar als het beweegt niet ;p
ik denk wel dat het iets met de maden te maken heeft dan, raadpleeg een insectenverdelger in dat geval.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat worden vliegen. Ze zitten nu in het stadium van een pop.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dat stadium duurt één tot acht dagen, en daarna wordt het een imago.
Amadea
11 jaar geleden
Vliegenpoppen, de fase na made en voor vlieg. Heb je tapijt? Dan zouden ze dAar best eens in kunnen zitten. Ik zou ze dooddrukken met keukenpapier en weggooien, anders heb je straks een vliegenplaag!