Waarom leven in dierenpark Emmen de kangoeroes en Emoes samen in één hok? Wat is het verband?

Ik heb al opgezocht en in meer dierentuinen is dit zo

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ze zullen elkaar goed verdragen, leven in de zelfde biotoop en hebben allebei een hoog hek nodig, dus is het ook nog praktisch ze bij elkaar te houden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idd. Beiden komen uit Australie en voor de bezoeker is dat wel net zo praktisch. De emoe bij de tijgers zetten lijkt me niet zo'n goed idee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Krijg je wel slanke emoes van!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
;-)