Wat voor zonnepaneel heb je nodig, als je hem mee moet nemen?

En hij moet ook wel een beetje veel stroom geven.

Toegevoegd na 4 minuten:
Het is voor een camera;

INPUT: ac~ 110v-240v
50/60hZ 0.2a
OUTPUT: DC 8.4V 0,65A

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

reken op een paneel van ongeveer 15*20 centimeter, dat zou bij volle zon ongeveer gemoeg moeten kunnen leveren.
Er zijn ook kleinere paneeltjes, vaak met ingebouwde accu, die laden de hele dag op en daarmee kun je dan je camera (gedeeltelijk) opladen.