Ik heb vandaag 2 vragen gesteld en binnen 1 minuut waren er al antwoorden. Hoe weten die deelnemers dat er een nieuwe vraag is gesteld?

Zelf krijg ik vragen toegestuurd maar die komen pas in de loop van de avond.!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb de applicatie gedownlaod, deze staat dan online onder in beeld van je computer. Zodra er een vraag komt zie je het verschijnen; je klikt er op en binnen een paar seconden ben je op de nieuwe vraag.
Handig om zo bij te houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Er zijn een paar verschillende mogelijkheden.

- Op de hoofdpagina blijven staan en veel verversen om dan snel te antwoorden.
- De goeievraag.nl applicatie, zie link:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de website blijven en deze regelmatig vernieuwen. Zo zien we nieuwe vragen verschijnen.
14 jaar geleden
F5, of voor de Apple gebruikers cmd + R.

Dus idd vernieuwen van de pagina.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Continu pagina vernieuwen. en dan zien ze gelijk dat er nieuwe vraag binnen is gekomen. geven ze gelijk een antwoord er op...

Simpel toch?

Mensen zijn actief hoor, hier op GV.!