Wat hebben mannen dat vrouwen niet hebben (en andersom)?

Hoe komt het dat we elkaar niet altijd begrijpen? Is er een aanwijsbaar, significant en wetenschappelijk verschil? Vergeef mijn onwetendheid; ik heb me nooit echt verdiept in biologie.

Ik weet bijvoorbeeld wel dat kleine jongens van wapenspeelgoed houden en meisjes van poppenhuizen, maar waardoor komt dat?

Toegevoegd na 57 seconden:
Oh en pleeeease noem geen geslachtskenmerken en andere fenotypes, het gaat echt om de inhoud

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Een man heeft niet de mogelijkheid om de logica van de vrouw te begrijpen. De vrouw niet het begrip om dat te erkennen.

Sorry, ik kan het niet wetenschappelijk onderbouwen, maar wat mannen hebben: - kunnen zich heel goed richten op 1 onderwerp en laten zich niet afleiden, zijn zelfs niet af te leiden; - zijn scheppend bezig, heeft altijd weer ideeën; - kunnen zo heerlijk rechtlijnig denken. Vrouwen: - kunnen veel dingen tegelijk en zien dan ook nog wat om zich heen gebeurt; - zijn gecompliceerd; - zijn fijngevoeliger en voelen veel dingen aan. Ik denk dat de man en de vrouw dit in de schepping hebben meegekregen. Een vrouw moet b.v. veel dingen tegelijk kunnen, denkend aan kinderen opvoeden.

Ik speelde vroeger als jongetje liever met popen en mijn zus met mijn auto’s. Het is maar net hoe je ouders je opvoeden. Verder zijn vrouwen erg raar dus daarom begrijpen wij deze wezens niet en andersom :P Tis eigenlijk net DOS en windows mannen zijn DOS (kunnen daarom maar een ding tegelijk) en vrouwen zijn Windows (kunnen dus meer programma's tegelijk uitvoeren) DOS en Windows kunnen ook niet met elkaar communiceren op een normale manier net als mannen en vrouwen :D

De hersenen van de man en vrouw verschillen wezenlijk. Het mannelijk brein bestaat uit allemaal doosjes, waarin één enkel onderwerp is opgeborgen. Soms gaat er een doosje open en discussiëren of denken ze na over de inhoud. Daarna wordt het doosje weer opgeborgen, heel voorzichtig zodat het niet in aanraking komt met een ander doosje. Strikte scheiding is het devies bij mannen. Het vrouwelijk brein daarentegen is een grote kluwen knopen (met onderwerpen) en verbindingsdraden. Zodra een vrouw met één knoop aan de gang gaat (denken, discussiëren), worden de verbindingsdraden geactiveerd en alle andere knopen ook. Alles heeft met alles te maken is het devies bij vrouwen.

De voorkeur van mannen in volgorde van belangrijkheid: 1.Atletisch figuur; 2.Sensuele mond; 3.Volle borsten; 4.Lange benen; 5.Ronde heupen/smalle taille; 6.Welgevormde billen; 7.Mooie ogen; 8.Lang haar; 9.Kleine neus; 10.Platte buik; 11.Gewelfde rug; 12.Gewelfde venusheuvel; 13.Lange hals. De voorkeur van vrouwen in volgorde van belangrijkheid: 1.Atletisch figuur; 2.Brede schouders en borst; 3.Gespierde armen; 4.Kleine strakke billen; 5.Volle haardos; 6.Sensuele mond; 7.Vriendelijke ogen; 8.Krachtige neus en kin; 9.Smalle heupen; 10.Gespierde benen; 11.Platte buik; 12.Grote penis; 13.Baard van drie dagen.

Bronnen:
http://www.heinpragt.com/manvrouw/manvrouw...

Het allergrootste en belangrijkste verschil.. ze delen een ander geslachts deel.

Mannen hebben een penis, vrouwen niet! Vrouwen hebben een vagina, mannen niet....

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100