Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (8)

Ja heel streng, maar of het koud gaat worden weet ik dan weer niet...

Het wordt steeds strenger, wetten, verkeersregels, alles wordt steeds strenger, behalve het weer, dat wordt steeds zachter...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Nou als je dat nu al zou weten moet je weerman worden! Maar ik gok van niet, daar is het nu nog veel te zacht voor!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
de tendens van de laatste jaren is dat alles steeds heftiger wordt maar ook steeds korter. Een strenge winter zou hooguit een week of 2 duren in tegenstelling tot vroeger dat dit maanden kon aanhouden.

Er zal wel een heftige periode van hagel/sneeuw volgen maar zeker geen strenge winter. (zegt mijn kristallen bol :P )

dus berg die schaatsen maar weer op als je wilde gaan trainen voor de elfstedentocht! sorry :P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Daar ga ik in maart een antwoord opgeven, goed?

Weersvoorspelling zijn tot ongeveer 2 weken min of meer betrouwbaar. Verder is er niets te zeggen over het weer deze winter. Wel is er een voorspelling mogelijk over het winter weer gedurende meerdere jaren. Wat dat betreft wordt de winter steeds milder. Dit houdt echter niet in dat deze winter niet streng kan worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Volgens mijn visboer krijgen we dit jaar een witte kerst en in februari een 11 steden tocht...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Ik weet nog dat een paar jaar geleden hier een vette "sneeuwstorm" is geweest rond deze tijd van het jaar en nu is vriest het nog niet eens. Dus zoals ik het vergelijk, wordt het deze winter niet zo vet koud. En daar ben ik blij van want ik heb een hekel aan kou!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Het is weer een goed notenjaar...
Als de volkswijsheden kloppen dan wordt de winter streng...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
De kaarten liegen er niet om, het ziet er naar uit
dat Nederland na lang sukkelen met de winterkaarten
nu een strakke lijn kan gaan trekken. De wind gaat
naar het oosten draaien, en voert de kou deze kant
heen. Op de Noorzee ligt een lage depressie met
idem veel kou, wat sneeuw met zich mee brengt.
Wanneer deze precies hier zijn intrede doet
kan 10 november zijn maar ook eerder.
Europa gaat mogelijk een zeer strenge winter tegemoet.
Met ontzettend veel sneeuw en strenge vorst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing