wat hebbe ze met de marlboro gedaan?

waarom valt die uit als je niet rookt. Vroeger brande hij gewoon door tot de eind. Maar nu alsje even nie rook, valt die gelijk uit...
Wat hebben ze ermee gedaan en waarom?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Vanaf 17 november 2011 moeten alle sigaretten die verkocht worde in de EU zelfdovend zijn. Dit ter voorkoming van brand.

"Door een soort brandgang in het papier van de sigaret gaat die sneller uit als er niet meer aan getrokken wordt, waardoor de brandveiligheid wordt vergroot"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

T vloe om de tabak is in een olie gedompeld om m uit te laten gaan ivm met brandgevaar zoals mensen die in bed roken en in slaap vallen en om je te ontmoedigen om te roken