Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

zijn er mensen die hier ervaring hebben met pra onderzoeken als vrijwilliger? mag je een laptop meenemen? en heb je een eigen kamer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Heb even moeten opzoeken wat je bedoelt.
Ik vind dit een onduidelijke vraag.
Wie weet er nu wat "pra onderzoeken als vrijwilliger"
betekent?

Maar als je dat in google intypt kom je uit op de site van PRA.
Vrije tijd
Zoals u in het fotoboek kunt zien, zorgt PRA voor voldoende afleiding. Er is een gezellige huiskamer waar u kunt lezen of TV kijken. We hebben een uitgebreide collectie nieuwe top-DVD’s en een viertal Playstation 3 spelcomputers met heel veel games. Ook zijn er PC’s met internetverbinding, is er in alle klinieken gratis WIFI beschikbaar en u kunt – als daarvoor ruimte is binnen uw onderzoeksopzet – gebruik maken van de studeerkamer of (onder begeleiding) af en toe buiten wandelen. Verder zijn er tafeltennistafels, dart boards en (in Zuidlaren) een biljart. Alles bij elkaar dus afleiding genoeg voor een aangenaam verblijf.

En voor meer vragen bel of mail je ze gewoon even:

Telefonisch contact
+31 (0)50 - 85 05 798

vrijwilliger@PRAintl.com

Toegevoegd na 3 minuten:
Mag ik mijn mobiele telefoon en/of laptop meenemen?
Geen probleem. In de kliniek Zuidlaren en Groningen is een WIFI-netwerk beschikbaar zodat u gewoon kunt internetten en mailen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Maar wat betekent PRA nou? Is op die site niet te vinden. Hoe zou iemand daar bij komen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je zelf vrijwilliger bent bij pra, dan lijkt het me logisch dat deze vraag zonder enige toelichting is. Voor de mensen die het niet kennen, geldt deze vraag ook niet, want het is specifiek voor mensen die vrijwilliger zijn hierbij (ik ken het verder ook niet).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
PRA betekend helemaal niets, het is de koosnaam van het bedrijf dat PRA International heet.. Ik neem aan dat het gebaseerd is op een listige insider only acroniem.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing