Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn licht ging zo juist opeens uit het niks... dimmen? wat kan dit zijn? overigens doet de lamp het nog steeds?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Powergen
14 jaar geleden
Ik zou alvast de begrafenisondernemer bellen...
Amadea
14 jaar geleden
Een kleine fluctuatie in de stroomvoorziening.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spoken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Paranormale krachten die jou willen laten weten dat ze er zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@eNDEmiON: en waarom zou het interessant zijn om te weten welke lamp het is?
Laten we er vanuitgaan dat het de DUDERÖ is van Ikea, ben je dan tevreden? Ook nog een linke voor je erbij:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20213595/ en deze is misschien nog iets meer van toepassing:
http://www.randyeichhorn.nl/2011/11/domme-vragen-bestaan-wel-het-ontkennen-ervan-is-dom/

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Dimde hij, of ging hij helemaal uit?

het kan een lagere spanning zijn in de transformatorhuis bij jouw in de buurt. Ikzelf heb ook eens gehad dat mijn lamp niet helemaal aan ging, en gedimd was. Toen kreeg deze te weinig spanning. Andere apparaten in huis werkten toen niet.

Uiteindelijk ging de stroom na een half uur helemaal uit, waarna ik de storingdienst gebeld heb, die in een transformator de oorzaak op ging lossen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

klein stroomstorinkje, niks aan de hand
(Lees meer...)
14 jaar geleden
de vakterm hiervoor is een deukje in het energienet. Dat kan verder geen kwaad en het heeft helemaal niets met jouw lamp te maken. Iedereen die op dat net aangesloten is die merkt dat. Het duurt maar heel even en daarna is alles weer normaal, zoals je gemerkt hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing