Ja, geluid is een gevolg van iets, als je een zware bom laat ontploffen kan de schokgolf (welke tevens een geluid is) een deur dichtslaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou het ook met speakers lukken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom een -?? Van mij een plus en tot nu toe het beste antwoord.

Andere antwoorden (2)

Geluid veroorzaakt trillingen. Als het geluid hard genoeg is, zou daardoor een deur kunnen dichtslaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja Hang maar eens een a4 papiertje voor je bas speaker, die bas geluid weergeeft. Het blaadje zal heen en weer bewegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja oke, papier, maar een deur is toch wel wat zwaarder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Papieren deur maken?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt, met een gewone speaker gaat het dan ook niet lukken, maar met genoeg geluids lees lucht trillingen dus wel.