Als je op vmbo kb zit en je gaat naar vmbo-t moet je dan een klas lager beginnen of mag je met je eigen leefstijds genoten in de klas?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je opstroomt van KB naar T, dan kun je overstappen in hetzelfde leerjaar. Je wordt dan geacht de lesstof van de T leerweg aan te kunnen. Je hebt natuurlijk wel een achterstand op de T leerlingen als je midden in een schooljaar instroomt, maar als je goed je best doet, ben je vrij gauw gewend aan de meer theoretische lesstof.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je hoeft dan niet een klas lager te beginnen