Hoe verbeter je een zelfgemaakt vliegtuig dat moet gemaakt zijn uit minimaal 3 afval materialen?

Ik moest voor een schoolopdracht een vliegtuig maken dat moest gemaakt zijn uit minimaal 3 afvalmaterialen en er mochten geen motoren .. baterijen dat soort dingen erin ik heb hem bijna af ik heb papier gewikkeld in folie en daarvan een vliegtuig vouwen hoe moet ik dit nu verbeteren misschien beter laten ballanceren in de lucht ofz

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Probeer een ander model te vouwen met wat meer "vleugel" en wat minder "romp"

Ik tel maar twee verschillende (afval-) materialen.

Je kunt ook een papieren vliegtuig vouwen dat met een stukje plakband bij elkaar gehouden wordt en waar je in het rompgedeelte bij de punt een nietje slaat om de balans te verbeteren.

Het (zweef-) vliegtuig bestaat dan in ieder geval uit de vereiste drie stoffen.

Toegevoegd na 11 minuten:
Een klein gewicht in de punt van een papieren vliegtuig maakt dat hij wat beter vooruit vliegt als je hem gooit.
Hij zal minder snel naar de grond dwarrelen.

Toegevoegd na 16 minuten:
Hier nog een site met instructie voor het vouwen van een goed papieren vliegtuig.

http://www.primatip.nl/hoe-vouw-je-het-beste-papieren-vliegtuigje-ter-wereld/