Paypal betaling duurt veelste lang?

Hallo,

sinds paar maanden betaal ik met e-check van Paypal
eerst kon ik direct een betaling doen, maar nadat ik niet genoeg saldo op me rekening had werd het overgezet naar e-check,

wat is het beste manier om vanaf te komen?
ik heb al contact opgenomen met paypal maar hun zeggen wordt wel automatisch goed op een dag, maar heb meer dan 50checks gedaan die goed gekeurd waren allemaal boven de 10,50,100 euro!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Mij is hetzelfde gebeurd, na circa 6 maanden, waarin ik ongeveer 4 betalingen heb gedaan zonder problemen, ging het weer goed, ik denk dat er gewoon een tijd limiet dus aan zit aangezien jij er al 50 heb gedaan...

Denk dus dat het het beste is om gewoon af te wachten en ALLES komt goed ;-)