Slecht geweten..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Dat komt omdat zo iemand een kwaad geweten heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha, tegelijk :-) +1
Door een slecht geweten wellicht!

Toegevoegd na 36 seconden:
Jeetje, ik lijk spuit 11 wel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
of de leeftijd, ouderen schrikken ook sneller en vaker
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kunnen een aantal redenen zijn:
1. De persoon is niet in het hier en nu, maar bezig met andere dingen.
2. De persoon is erg geconcentreerd met iets bezig en vergeet zijn omgeving.
3. Door overbelasting is diegene overprikkeld en komen veel prikkels onverwacht en hard binnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is herfst, en spinnentijd!

Toegevoegd na 2 minuten:
maar zonder dollen, blijkbaar ben je erg nerveus op het moment.
kijk eens goed waar de stress vandaan komt, en of je die wat kan inperken.
als het echt te gek wordt, even langs de huisarts.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Ja vraagt: waarom ervaar je vaak angst gedurende de dag?

Het kan zijn dat het een reactie is op eerdere ervaringen die nog niet helemaal doorleefd zijn... Het kan ook zijn dat je angstige gedachten maakt en daar reageert het lichaam dan op... Het kan zijn dat je elk moment verwacht dat er wat angstigs kan gebeuren met jou of met je ouders/kinderen/vrienden en dan ook hier reageert je lichaam al op... Het kan zelfs een nare gewoonte zijn om zomaar uit het niets angst gaan zitten te maken...

Er kan niet zomaar een antwoord gegeven worden op de weinige informatie die je geeft...

De een zal er last van hebben zoals je zegt, maar een ander kan zeggen waar heb je het over, ik heb nergens last van...

Het verschilt van individu tot individu...

Is het zo dat het je doen en laten bepaald de hele dag door, dan zou ik je aanraden om er eens naar te laten kijken door een psycholoog...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
itsme
14 jaar geleden
ongeveer wat ik op hetzelfde moment aan't typen was... +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja klopt... two persons one thought... +1 voor jou natuurlijk ook...
Als het elke keer gebeurt als je een politieauto tegenkomt, weet je zelf wel waar dat aan ligt.

Als je gewoon snel schrikt (van geluid of van iets dat onverwacht gebeurt) dan ben je blijkbaar gevoelig daarvoor. Misschien heb je in het algemeen een beetje angst, omdat er vervelende dingen in je leven zijn gebeurd (overlijden van iemand die dichtbij je staat, net verhuisd, baan kwijt geraakt, ongeluk gehad).
Als het nou erg wordt, zo erg dat je er serieus last van hebt, moet je even naar de huisarts gaan om erover te praten.
itsme
14 jaar geleden
In ons lichaam zitten energiebanen.
Zowel een min als een plus, deze moeten redelijk in evenwicht zijn.
Bij verstoorde enrgiebanen, wat heel veel voorkomt, kan je verlies hebben van concentratie, hoofdpijn, slecht slapen, slechte eetlust, niet goed in je vel zitten.
En een van de klachten is erg snel schrikken, soms van ieder piepklein geluidje, geluidjes die je normaal niet zou horen
.Als ik je klacht zo lees dan zou het best kunnen dat het ook bij jou het geval is.
Heb je er erg last van, onderschat het dan niet, het zijn dan signalen van je lichaam dat het ergens niet goed met je gaat.