hoe werken de nanodeeltjes in onderbroeken en sokken?

ik wil graag weten hoe dat werkt en hoe die nanodeeltjes zitten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Hallo geachte,

De nanodeeltjes in sokken zijn hypergeleidend. Door deze subtantie die zij afgeven aan de menselijke huid is het mogelijk dat de huid de kernreactie van de onderhuid en afweert en in werking zet. Met de onderbroek is het een ander verhaal. Als je veel urine of bruine vegen afscheid, is de subtantie niet te herkennen. Hierdoor gaan de nanodeeltjes verloren en hun eigen weg.

Ik hoop dat ik u voldoende op weg heb geholpen in de vraagstelling.

Groet Veralie,
scheikunde docent aan het Warmerdam college
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg bedankt ik had mojn spreek beurt over nano technologie