Hoe lang is nederland

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
26K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klinkt me meer Chinees dan Nederlands in de oren. Hoe Lang.

Antwoorden (3)

Ik kom uit op maximaal:
Afstand: 334.38km (2 punten) (van Bad nieuweschans naar Sint Anna ter Muiden)

Echter is dit ook een benadering. Eén van de uiterste punten van Nederland ligt in de Noordzee, hoewel je (een deel van) de Antillen ook mee kan tellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt.
Met Google kom ik op:
ca. 310 km van Maastricht to Schiermonnikoog en
ca. 260 km van Belgische grens (0nder Eindhoven tot Shiermonnnkoog

Toegevoegd na 1 minuut:
Het bovenstaande antwoord is wel de allergrootste afstand
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
340,66KM kom ik op vanaf grens Lapscheure (Be) tot uiterste landpuntje boven Nieuwe Statenzijl.
een jaar geleden