Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je slaapt ontspant je lichaam.. maar toch slaap ik vaak met een zakdoek in mijn hand en die heb ik 's ochtends nog vast; hoe kan dat dan?

Toegevoegd na 3 uur:
En waarom slaap ik met die zakdoek? Tsja, dat is psychologen voer denk ik!
:-)

Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Je ontspant dus niet.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Na het lezen van deze vraag vraag ik je vooral af *waarom* je inslaapt met een zakdoek in je hand.
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Ik vind het lief, dat je met een zakdoek slaapt. Soort van vervanging voor een knuffel denk...
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Rota die verwachtte ik van je...ik begin je te kennen!
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Ik ben een slechte psycholoog... ;-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Gelukkig ontspant niet alles, anders zou je elke morgen in een nat bed wakker worden..... Toch ontspant je hand wel, ik herinner mij een Expeditie Robinson, waarbij de deelnemers in een hangmat werden gelegd met een steen in hun hand, wie als laatste de steen liet vallen was winnaar, en stuk voor stuk vielen ze. Misschien laat je de zakdoek wel 10 x per nacht los en zoek je hem onbewust steeds weer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je slaapt doe je toch bepaalde dingen: je draait je om, je trekt je dekens op of opzij, etc. Dat wordt aangestuurd vanuit je onderbewustzijn, of vanuit een klein beetje bewustzijn.

Op het moment dat je in slaap valt, heb je die zakdoek in je hand en dat is een bewuste actie geweest. Daarna val je in slaap, maar die bewuste actie is niet 'gecancelled'. Je houdt gewoon de zakdoek vast omdat dit in je geheugen vastligt.
(Lees meer...)
itsme
16 jaar geleden
je vingers ontspannen wel je knijpt niet in de zakdoek.
En als je je omdraaid dan houd je de zakdoek wel weer vast omdat je onbewust toch die zakdoek bij je wil houden.Waarom slaap je eigenlijk met een zakdoek in je hand ???nieuwe vraag hhhaaa
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Er is spanning en ontspanning... Beweeg je niet tijdens de spanning dan blijft die zakdoek dus gewoon zitten... Tijdens ontspanning kun je niet bewegen dus dan zit die zakdoek ook al op zijn plek...

Dus is heel reëel dat het kan...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing