Hoe denk jij dat de mensheid is ontstaan?En dan niet het broodje "aap" verhaal.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Goeie vraag zeg. Ik persoonlijk denk dat de mens er altijd al geweest is misschien niet in de vorm zoals wij mensen er nu uitzien, maar wel altijd al bestaan.

Dag jij van evolutie? NATUURLIJK DOOR SCHEPPING.!!! Toegevoegd na 1 uur: En de onderste foto is zeker de schepper van alle levende wezens? Er is maar 1 schepper en dat is ALLAH. Anders gezegde (GOD).!

De mens is door God geschapen. Alles wat een ander hier neer zet en wat jij zelf niet geloofd, is voor jou een "broodje aap". Als je zo'n vraag stelt moet je ook elk antwoord respecteren. Dus dat laatste stukje van de vraag kun je wel weg laten.

Zo'n vraag kan ik ook stellen: "Hoe denk jij dat mijn brommer rijdt? En dan niet dat verhaal over de verbrandingsmotor en benzine." Jouw vraag is net zo min te beantwoorden als deze parodie. Enneh - de mens is niet ontstaan uit de aap. Dat misverstand wordt door een enkeling in stand gehouden om anderen naar hun god te brengen. Dat je anderen naar jouw god brengt is prima, maar gebruik daar dan geen valse voorwendselen voor. De mens is, net als alle andere soorten, door een proces van geleidelijke verandering ontstaan uit eerdere soorten. Er zijn vele, vele aanwijzingen voor deze ontstaansgeschiedenis, en geen aanwijzingen voor welke andere ontstaansgeschiedenis dan ook.

Iedereen mag zijn mening hebben natuurlijk. We zien meteen wie geloogt in onzin en wie niet. Kom er maar in.

De mens is gewoon vanzelf ontstaan... Net als de kip met het ei tegelijk ontstaan is... Maar gewoon vanzelf, zonder doel, zonder oogmerk, zomaar vanzelf... Alle voorgaande gebeurtenissen hebben ertoe bijgedragen om het mogelijk te maken en toevallig waren alle onderdelen beschikbaar... Dus vanzelf, helemaal vanzelf is het allemaal ontstaan...

Iedereen mag zijn EIGEN mening hebben natuurlijk. We zien meteen wie geloogt in onzin en wie niet. Kom er maar in hoor gelovigen. Jullie mogen niet vergeten erbij te vermelden, dat het allemaal in 6 dagen is gebeurd. En dat de vrouw uit de rib is gemaakt zonder man, en dat de vrouw daarom op zijn beste niets is, omdat je niet wil zeggen dat ze een Hoer is. Religies zijn daarom ook altijd tegen het huwelijk en de vrouw geweest.

De mensheid is niet ontstaan, ze is ontdekt op een vuilnisbelt in Mexico-city.

Door de evolutie. Van fruitvliegje tot mens, zeg maar. Dat is - voor mij althans - de enige logische verklaring. Het verhaal van de schepping door god is wel mooi, maar onmogelijk.

de vraag is niet hoe zijn we gevolueerd maar hoe zijn we onstaan, daar heb ik nog geen antwoord op gehoord behalve die van de schepping. uiteraard niet te bewijzen maar minstens zo aannemelijk als dat iets (de mens) uit niets (niemand weet dat te duiden) is onstaan.

er is volgens mij geen fatsoenlijk antwoord op te geven... alle argumenten voor theorieën zijn onderuit te halen. er is gewoon te weinig informatie voor goede theorieën.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100