Hoe denk jij dat de mensheid is ontstaan?En dan niet het broodje "aap" verhaal.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je alleen antwoord wilt krijgen van mensen met precies dezelfde mening als jijzelf, zit je op de verkeerde website. Op deze website is namelijk plaats voor verschillenddenkenden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat is het broodje aap verhaal?

Het beste antwoord

Goeie vraag zeg. Ik persoonlijk denk dat de mens er altijd al geweest is misschien niet in de vorm zoals wij mensen er nu uitzien, maar wel altijd al bestaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Dag jij van evolutie?
NATUURLIJK DOOR SCHEPPING.!!!

Toegevoegd na 1 uur:
En de onderste foto is zeker de schepper van alle levende wezens?
Er is maar 1 schepper en dat is ALLAH. Anders gezegde (GOD).!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je gelooft niet in geesten zeg je bij een eerdere vraag. Heb je alles wel op een rijtje?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja Wim onze lieve heer heeft vaak vreemde kostgangers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hoeft niet zo te schreeuwen. Beetje dimmen, jochie. Je mag geloven wat je wilt, maar je kunt het wel op een normale manier brengen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lekker bot, maar eerlijk is het wel. moet even terugdenken aan de vraag: "hoe zou jij reageren als iemand je wil bekeren."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
allah,god ,jaweh, is ontstaan in het brein van de mens dus kan dit antwoord niet juist zijn, er is verder geen enkel levend wezen dat in een opperwezen gelooft,daaruit blijkt dat deze een verzinsel zijn.
dus een waardeloos antwoord op een slechte vraagstelllingdoor de toevoeging van de laatse zin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die onderste is dan zeker familie van je?
De mens is door God geschapen.

Alles wat een ander hier neer zet en wat jij zelf niet geloofd, is voor jou een "broodje aap". Als je zo'n vraag stelt moet je ook elk antwoord respecteren. Dus dat laatste stukje van de vraag kun je wel weg laten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe weet jij zo zeker dat het niet zo is? IK geloof datgene wat er in de bijbel staat geschreven. Dat is wel duidelijk toch als ik zeg dat God de mens heeft geschapen? Als ik om me heen kijk en zie hoe de natuur in elkaar steekt, hoe alles precies in elkaar past, dan moet daar over nagedacht zijn, met een geweldige grote intelligentie. In mijn beleving is het niet mogelijk dat het met een knal of zomaar tot stand is gebracht en dat het zich dan vanzelf zomaar verder ontwikkeld. Het kan jouw mening wel niet zijn, maar laat iedereen gewoon denken wat hij denkt, geloven wat hij geloofd. Er word toch gevraagd...HOE DENK JIJ? En daar heb ik antwoord op gegeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben het compleet met bq24 eens. De vraag is hoe denk jij.. Snap de minpuntjes dus niet. +1 van mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee geen - of +
dROOM ZACHT VERDER
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thnx C4th
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welverdiend +1 vanwege de tweede alinea. Juist van iemand die gelooft in schepping kan ik het waarderen dat je zegt dat er ruimte moet zijn voor andere antwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1, niet omdat ik het met je eens ben, maar voor de tweede alinea. Respect..
Zo'n vraag kan ik ook stellen:

"Hoe denk jij dat mijn brommer rijdt? En dan niet dat verhaal over de verbrandingsmotor en benzine."

Jouw vraag is net zo min te beantwoorden als deze parodie.

Enneh - de mens is niet ontstaan uit de aap. Dat misverstand wordt door een enkeling in stand gehouden om anderen naar hun god te brengen. Dat je anderen naar jouw god brengt is prima, maar gebruik daar dan geen valse voorwendselen voor.

De mens is, net als alle andere soorten, door een proces van geleidelijke verandering ontstaan uit eerdere soorten. Er zijn vele, vele aanwijzingen voor deze ontstaansgeschiedenis, en geen aanwijzingen voor welke andere ontstaansgeschiedenis dan ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt en het precieze antwoord zullen we nooit met honderd procent zekerheid kunnen geven.
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal mee eens. Altijd als ik weer dat verhaal hoor over dat de mens toch niet kan zijn ontstaan uit apen (en dat dus de scheppingsverhalen uit de bijbel waar zijn) kan ik maar één ding aanraden: verdiep je in de evolutietheorie. Als je denkt dat die theorie beweert dat de mens is ontstaan uit apen, weet je er niet genoeg van af om een oordeel te vellen. Het verhaal dat mensen zijn ontstaan uit apen, is niet bedacht door evolutietheoristen, maar door gelovigen. Hetzij uit onwetendheid, hetzij uit elkaar napraten, hetzij simpelweg om de evolutietheorie belachelijk te maken door een vertekende zwakkere versie van die theorie aan te vallen.
De mens is gewoon vanzelf ontstaan... Net als de kip met het ei tegelijk ontstaan is... Maar gewoon vanzelf, zonder doel, zonder oogmerk, zomaar vanzelf...

Alle voorgaande gebeurtenissen hebben ertoe bijgedragen om het mogelijk te maken en toevallig waren alle onderdelen beschikbaar... Dus vanzelf, helemaal vanzelf is het allemaal ontstaan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mensheid is niet ontstaan, ze is ontdekt op een vuilnisbelt in Mexico-city.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door de evolutie. Van fruitvliegje tot mens, zeg maar. Dat is - voor mij althans - de enige logische verklaring. Het verhaal van de schepping door god is wel mooi, maar onmogelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de vraag is niet hoe zijn we gevolueerd maar hoe zijn we onstaan, daar heb ik nog geen antwoord op gehoord behalve die van de schepping. uiteraard niet te bewijzen maar minstens zo aannemelijk als dat iets (de mens) uit niets (niemand weet dat te duiden) is onstaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er is volgens mij geen fatsoenlijk antwoord op te geven... alle argumenten voor theorieën zijn onderuit te halen. er is gewoon te weinig informatie voor goede theorieën.